Help, ik heb een klacht

Wij streven er iedere dag naar om u de beste zorg te verlenen. Bent u onverhoopt toch ontevreden over de bejegening, behandeling of rekening van uw tandarts? Dit is wat u eraan kunt doen:

1 Praat met uw tandarts

Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt of wat u dwars zit. De tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan samen zoeken naar een oplossing.

2 Vraag advies van het Tandheeldkundig Informatie Punt

Als u er samen niet uitkomt of u wilt uw klacht met een onafhankelijke partij bespreken.

Stuur je vraag naar het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP).

De medewerkers van TIP kunnen je adviseren, informeren en ze verwijzen door als dat nodig is.

Voor de duidelijkheid: het TIP is telefonisch niet bereikbaar. 

3 Dien een klacht in

Komt u er dan alsnog niet uit? Dan kunt u een klacht indienen.

U kunt gebruik maken van het formulier van de KNMT waarbij Mondzorg Molenbeecke is aangesloten, zie bijgevoegde link;

https://extranet.knmt.nl/patienteninfo/nmt-klachtformulier.html

 

×

Maak een afspraak

    Vul hieronder uw naam en telefoonnummer in en we bellen u binnen 24 uur terug.